lørdag 6. juli 2013

4TH OF JULY WEEKEND

Heihei!
Jeg er så støl at jeg så vidt orker å skrive dette blogginnlegget, jeg har nemlig hatt en veldig aktiv 4th of July weekend! Dette var 2.gangen jeg feiret nasjonaldagen i USA, men denne gangen var det litt mer personlig. Første gangen var jeg i New York med familien, nå feiret jeg det med den andre og tredje familien min - vertsfamilien min & the Strong Family! På onsdag feiret jeg 4th of July sammen med vertsfamilien min. Først var det barbecue med familien, og deretter dro vi til et "carneval" hvor det var masse forskjellige boder og aktiviteter vi kunne gjøre + konsert og fyrverkeri. 
Vertssøsteren min Tasia & jeg


























Det morsomste skjedde når vi skulle betale hvor å komme inn. Som dere ser på bildet over, så hadde jeg på meg en slags snekkerbukse. Hun ene damen i kassen sa:"I love your outfit. You look like a young lady, and trust me, we haven't seen many young ladies tonight.. When I look at you, I know there's still hope for America." Haha, jeg måtte fint forklare henne at jeg ikke er amerikansk og at det fortsatt ikke er håp for USA. Senere på kvelden bestemte jeg og Lexi(den andre vertssøsteren min) for å klatre opp på taket slik at vi kunne se fyrverkeriet. Tror dere ikke jeg mistet iphonen min fra taket rett ned på bakken?! 



























Heldigvis funker den fortsatt, men jeg får glasskår i fingrene hver gang jeg bruker den, så det er jo livsfarlig.. Jeg er jo kun hjemme en dag før jeg reiser til Frankrike for å møte familien min, så jeg håper at den blir fikset før jeg drar igjen! Jeg fikk uansett sett fyrverkeriet fra bakken og det var dødsfint!



På torsdag(4th of July) hadde familien til Kailyn en stor barbecue hjemme hos dem, og hele nabolaget var invitert. Typisk amerikansk! Vi spiste spareribs, hotdogs, kylling, cupcakes med det amerikanske flagget på, og masse masse mer. Vi svømte i bassenget deres egentlig hele kvelden før det var fyrverkeri senere på kvelden. Jeg ville ikke ha feiret 4th of July på en annen måte!



































Dagen etter(igår) stod vi opp klokken 05.00(!!!) for å kjøre ned til Lake Mead. Det er jo så (jævlig) varmt i Las Vegas fortiden, så vi måtte stå opp så tidlig slik at det ikke skulle være uutholdelig varmt ute på vannet. Jeg ble fortalt at Lake Mead er den største menneskeskapte innsjøen, men er ikke helt sikker på om det er sant. Ikke kan jeg skjønne at den er menneskeskapt heller siden vannet kommer fra the Colorado River.. Innsjøen var i hvert fall kjempe stor, 26 grader i vannet og jeg storkoste meg!! Det var så deilig å se "hav" igjen etter å ha bodd i denne ørkenen i 2 uker nå, haha. Vi stod på vannski, satt i ring etter båten, solte oss og badet. En helt perfekt dag! 
30 grader ute klokken 6 om morgningen... La meg dø. 

På vei til Lake Mead med båten

Ser dere den streken på fjellet bak meg når jeg står på vannski? Skillet mellom "hvitt" og "brunt"? Den linjen er der hvor vannet var før. Helt sykt hvor mye vann som har blitt brukt opp og fordampet.. 





































































Kailyn og jeg. Jeg ser veldig solbrent ut, men er ikke det!





































































På kvelden i går hadde Tayler en kickback, så jeg dro dit for å fikse meg før folk kom. Beerpong, ghettomusikk, alkohol.. Kickback. 
Spencer og jeg.



































Wendy og jeg.



























Rundt midnatt begynte folk å ta bodyshots og da fant jeg ut at det var på tide at jeg dro hjem... Haha. 

Jeg ble hentet av Kurtis og vi satt sikkert tre timer i bilen hans og bare snakket, før jeg dro hjem. Alt i alt en veldig bra dag! I dag skal jeg fly helikopter over Las Vegas, spise middag med Tayler, og møte mine yndlings trillinger som jeg ikke har sett enda! Husker dere Sammy, Janice og Chris? Mine første amerikanske venner, haha. Gleder meg masse! I morgen drar jeg hjem og det føles egentlig veldig greit. Jeg er klar for å komme hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar