onsdag 3. juli 2013

VEGAS TÆRER PÅ

Haha, heeeihei!

Dagene her nede går så fort, så jeg har virkelig ikke hatt tid til å oppdatere dere. Først tenkte jeg i hvertfall at jeg skulle svare på noen spørsmål fra det forrige innlegget mitt: 

Hva ble snittet ditt og hvordan gjorde du det på eksamene?
- Tror jeg fikk et snitt på 5.3, men dere kan jo regne det ut selv. Den jævla kjemien trakk meg så sykt ned. Skikkelig dritt når alle de andre karakterene mine var 5'ere og 6'ere(bortsett fra matte siste året.) Hvis dere trykker på bildet, så blir det større. 


























Hvem susset du med da du var på utvekslingsår? Var det Nathan eller Austin?




























Hvor lenge hadde du og Taz egentlig vært venner? Leste aldri noe om henne på bloggen før dere ble bestisser.
- På vinteren spilte vi begge på varsity fotballaget til skolen, så det var slik vi ble kjent. Det var ikke før i april og utover at vi begynte å henge sammen da. 

Bor du ikke med den gamle vertsfamilien din?
- Jo, det gjør jeg! Jeg bodde den første helgen hos Taz før jeg flyttet tilbake til vertsfamilien min.  Kjempe deilig å bo på det gamle rommet mitt igjen.

Hvis dere har noen andre spørsmål så er det bare til å spørre i vei, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. Over til livet mitt, hvis jeg kan formulere det slik, haha. Først og fremst, dere må høre det merkeligste. Som dere vet, så er vertsfamilien min mormonere og egentlig super strenge. Jeg spurte om hva innetiden min var forrige uke og fikk dette svaret: "Vilde, you're on a vacation. You don't have a curfew and you don't have to ask us to go do something. Have fun!" Haha, hæææ. Jeg stod der som et stort spørsmålstegn, men jeg klager ikke.For all del, dere må ikke tro jeg bare kommer og går her. Jeg er faktisk den som rydder og vasker mest her, haha, men det er jo veldig deilig med litt frihet. Men jo, jeg måtte faktisk bla i gjennom bildene mine for å se hva jeg har gjort de siste dagene... Sykt irriterende at kameraet mitt er ødelagt, men dere får nøye dere med mobilbilder.. 

- På lørdag feiret Marty bursdagen sin på et hotellrom og jeg fikk sett mange kjente igjen - dødshyggelig! Når jeg så Marty løftet han meg opp og snurret meg rundt, haha, han er så skjønn! 
Dette er Marty, hahaha






























































- Utenom mandag(da spilte jeg indoor soccer!), så har jeg vært ute hver kveld. Jeg er helt utslitt haha, så det skal bli godt med et avbrekk nå kjenner jeg. Vel, et par dagers avbrekk før Vegas kjører på igjen til fredag. Jeg har blitt kåret til årets beste beer pong partner, haha. Det er faktisk helt sykt hvor god jeg har blitt på det, så når jeg kommer tilbake til Norge regner jeg med at alle vil være på lag med meg :-). I går spilte jeg sammen med Kurtis(se bilde under) og vi vant 5 av 5 "kamper." Dødsgøy! I tillegg lagde alle guttene en rap til meg som heter "Bad Bitch Norwegian." Dere så kanskje alt på twitter om det? Trodde jeg skulle dø av latter når jeg hørte sangen om meg! 



































Og her litt bilder fra andre kvelder.


































































































































Ellers så går dagene til å dø ved bassenget. Det er jo en "extreme heat warning" i Las Vegas nå, jeg leste faktisk om det på VG også. Folk deler ut gratis vann og man blir helt svimmel av varmen. Så ja, det er helt forferdelig. I går var det "bare" 44 grader, så da kunne jeg være litt lenger ute ved bassenget enn vanlig...






























































Jeg er fortsatt evig glad for at vertsfamilien min har et basseng! Det er så varmt ute at man faktisk kan steke cookies i varmen, haha. Jeg glemte å ta bilde av når de var ferdige, men de var gjennomstekte og kjempe gode! 



































Også har jeg jo vært i kirken for å gjøre min mormonske vertsfamilie glade. Om jeg var glad for det selv er et helt annet kapittel, men det er jo det minste jeg kan gjøre. Kler jeg ikke bibelen? Hehe. 



































Ellers så koser jeg masse! 







































































I dag feirer North Las Vegas 4th of July, noe som er veeeldig merkelig. Nasjonaldagen er jo imorgen, men denne byen feirer det dagen før.. Hele familien skal ha en grillfest før det blir fyrverkeri i kveld. I morgen er jeg også bedt på grillfest hos Kailyn med familien hennes for å feire 4th of July, før jeg på fredag reiser til Lake Mead sammen med familien hennes for å bade og stå på vannski. Gleder meg masse!! Skal prøve å oppdatere dere med kortere mellomrom neste gang, hehe. 

1 kommentar:

  1. Bodde hun kinesiske vertssøsra der under hele oppholdet? Og ble dere venner til slutt, eller hva skjedde?

    SvarSlett